سلام

بعضی ها برای رسیدن به اهداف شون به دنبال راه های عجیب و غریب یا ماورایی هستند ! با استناد به آمار موجود متاسفانه باید گفت ، عده ی زیادی از خانم ها برای این که شوهرشون به اونا وابسته بشه ، به جای این که ابتدا روی شناخت شوهرشون تمرکز کنن و از این طریق به دنبال نگه داشتن شوهرشون باشن ، به دنبال پیدا کردن دعای خاص در این زمینه هستند !

چه عواملی باعث میشه که وابستگی مرد به همسرش کاهش پیدا کنه ؟

طبیعتا یه سری عوامل مربوط به قبل از ازدواجه ( اشتباه در معیارها و ملاک های انتخاب )  و یه سری دیگه هم مربوط به بعد از ازدواجه ، یه سری عوامل رو هم باید در وجود خود مرد  جستجو کنیم .

خانمی که شوهرش بهش وابسته نیست ، یا رابطه گرمی باهاش نداره واقعا باید به دنبال دعا برای حل مشکلش باشه ؟ لطفا ریشه های عدم وابستگی مرد به همسرش رو در قبل و بعد از ازدواج بررسی کنید .

موفق باشید


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

روش های خوب شوهرداری

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

چگونه شوهرداری کنیم ؟

تسخیر قلب احساسی شوهر (2)

تسخیر قلب احساسی شوهر (3)

تسخیر قلب احساسی شوهر (4)

تسخیر قلب احساسی شوهر (4)

تسخیر قلب احساسی شوهر (5)

تسخیر قلب احساسی شوهر (6)

تسخیر قلب احساسی شوهر (7)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) سوالات پرتکرار در اینترنت (۷ مطلب مشابه) وابسته کردن شوهر (۱۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)