سلام
من دختری 21 ساله هستم اصلا دختر خود پسند و اهل اینکه از خودم تعریف کنم نیستم ولی واسه اینکه مخاطبا بهتر بتونن جواب بدن مجبورم یه چیزایی رو بگم خدایی نکرده حمل بر خودپسندی نشه .

به گفته ی دیگران از لحاظ ظاهری خوب هستم . خانواده ام فرهنگی و کم جمعیت اند و خودمم دانشجو پیراپزشکی ام . مشکلم اینه که با وجود خواستگارای خوب و بسیار موجهی که دارم نمیتونم به ازدواج فکر کنم البته خانواده ام عقیده دارند که فعلا زوده و بذار درست تموم بشه هنوز بچه ای و ...
چند وقت پیش یکی از پسرای فامیل از من خوشش اومده بود به هر دری زد که بتونه با من در ارتباط باشه اول از طریق دو تا واسطه اقدام کرد نه شنید بعد خودش مستقیم اومد جلو ، پسر خوبیه تا جایی که میشناسم دانشجوی ارشد مهندسیه و 24 سالشه... پسر فوق العاده زرنگیه از اونا که خیلی اهل خانواده و زندگیه گرچه هنوز دانشجوئه و سرکار نرفته .

اومد گفت که من بهتون علاقه مند شدم اگه اجازه بدین بیشتر باهم اشنا شیم ( فعلا نمیتونه ازدواج کنه)منم گفتم نه ! نه قصد ازدواج دارم و نه قصد آشنایی حالا هی اصرار پشت اصرار...در ضمن میگفت که من قصد دوستی الکی و مسخره بازی رو ندارم حدود 5-6 ماهه که دارم فکر می کنم چطوری جلو بیام که خدایی نکرده سو برداشت نشه
ولی من هنوزم قصدی نداشتم تا اینکه با اصرار های متوالی این اقا شمارمو دادم و فقط 2 روز در تلگرام باهم در ارتباط بودیم منم دیدیم واقعا کارم درست نیست دوباره بهش گفتم ... گفتم که اصلا از همچین ارتباط داشتنی خوشم نمیاد .
بهم میگه تو فعلا تازه وارد محیط دانشگاه شدی بزرگتر که شدی میفهمی نباید فرصت های زندگیتو به راحتی از دست بدی... میگه چشم بسته نگو نه! بازم گفتم نه اونم گفت حرف آخرته؟ گفتم اره. اونم گفت با تریلی 18 چرخ از رو آدم رد میشی ، میگه اول ادم رو میبری تو اوج بعد میکوبی زمین میگه دو روز پیش چرا گفتی باشه؟

منم بهش گفتم که از اولم مخالفم بودم یعنی در واقع یه چیزی هم بهش بدهکار شدم ... بعد گفت یه نصیحت بهت بکنم وقتی قصد اشنایی یا ازدواج نداری از همون اول جواب طرف رو نده یا سرد برخورد کن منم خیلی بهم برخورد! من به هرحال یه ذره به حرمت فامیلی هواشو داشتم وگرنه از همون اول از هفت دولت بلاکش میکردم.... چند روز بعد دوباره پی ام داد منم گفتم به نصیحت تون گوش کردم! من قصدی ندارم... لطفا اگه امکانش هست دیگه پی ام ندین در غیر این صورت بلاک میشید. کارم درست بوده؟ کار درستی کردم که به درخواستش نه دادم؟ فردا سوء برداشت درباره من نمیکنه که مثلا بگه آها این خودشم پا داد؟ من تو خانواده به سر سنگینی تو این مسائل معروفم از ابروم میترسم ...

خواهشا جواب بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)