سلام

من پسری هستم حدود 30 ساله. قبلا روی گونه سمت چپ صورتم جوش داشت منم دستکاری کردم، مشکلی دارم اینکه الان گونه و قسمت سمت چپ صورتم تا حدودی خوابیده و نسبت به سمت راست، حالت تقارن نداره و این موضوع کاملا واضح هم هست و خیلی تو روحیم تاثیر منفی گذاشته :(
طبق تحقیقی کردم راه درمانش تزریق ژل هست و یا طبق برخی مطالب استفاده از روغن خراطین، درسته؟

تو تزریق ژل، گویا دائمی نیست، و بعد حدود یک سال دوباره برمیگرده و بعضا عوارضی هم داره گویا، می خواهم ببینم کسی تا حالا استفاده کرده؟ قیمتش چنده؟ همه متخصصین پوست اینکار رو انجام میدن یا فقط برخی ها؟

تو مورد استفاده از روغن خراطین چطور،کسی تجربه کرده؟ جواب میده؟ از کجا اصلشو گیر بیارم؟ چطور اصل و تقلبیشو تشخیص بدم؟ شما راه حل بهتری سراغ ندارین؟
سپاس.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)