من پسری هستم با رتبه کنکور عالی و محصل در دانشگاه امیر کبیر رشته عمران با اخلاق خوب (البته به نظر خودم ) و قیافه مناسب و خوب به نظر اطرافیان و همسایه ها . مشکل از این جا شروع میشه که من تا حالا دوس دختری نداشتم و چون در صحبت کردن با دخترا بسیار ناتوانم و بسیار بد شانسم فکر مینم به اونی که تو اینده ازش خوشم بیاد نمیتونم برسم . آخه مدتی بود که از دختری با تمام ویژگی های خوب (اخلاق و قیافه و حجاب ) که هم کلاسی بودیم خوشم اومد دلمو به دریا زدم و بعد یه هفته تونستم بهش پیشنهاد دووستی بدم اما از شانس بدم ایشون نامزد داشتن و تموم شد حالا منو راهنمایی کنید دارم دیونه میشم در اوج تنهایی و بد بیاری نمیدونم الان با کسی دوست بشم یا منتظر اینده و بد شانسیم باشم . در ضمن با خانواده ام هم تفاوت سلیقه زیادی دارم . من 21 سالمه از همه دوستان خواهش میکنم با نظر هاشون منو راهنمایی کنند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)