سلام
دختری بین 24 تا 27 ساله هستم که حدود  5 سال پیش خواستگاری داشتم که یکی از اقوام معرفی کرده بود ... بنا به دلایلی از جمله این که آمادگی ازدواج نداشتم و دلایل دیگر ایشان  را رد کردم ...
ایشان پسر بدی نبود آن زمان قاطع گفتم نه .... حتی وقتی کسی می گفت چرا رد کردی محکم می گفتم اگر یک کار خوبی کرده باشم همین است.
حالا یکسال است حس پشیمانی به سراغ امده ..... اینم بگم اخرین باری که ایشان را دیدم همان پنج سال پیش بود حتی باهم حرف نزدیم.
در جلسه خواستگاری با این که چهره زیبای داشتن ولی عجیب غرور و تکبر از صورت و حرف زدنش می بارید . همین باعث جواب رد دادن شد. الان ایشان چندین سال است ازدواج کرده و حتی یک بچه هم دارد و منزلشان نزدیک خانه اقواممان هست .
می دانم گذشته ها دیگر گذشته ولی یک حسی به می گوید دیگر بهتر از همان گیرم نمی آید در این چند ساله بعد از ایشان خواستگار زیادی داشتم ولی به جلسه دوم حتی نکشید و ادامه ندادن حتی زنگ نزدن که جواب بگیرن بد جور نگران ایندم می ترسم یا ازدواج نکنم یا اگر ازدواج کنم پشیمانی به بار آید (طلاق ) فکر می کنم بهتر از ایشان گیرم نمی اید .
من بیشتر از این که انتخاب کنم  انتخاب شوندم شاید 10 درصد حق انتخاب دارم که اون هم  یا من نمی خوام  یا اگر بخوام  مورد داره و ..... تو رو خدا نگید وقت داری،  روزی نیست که به اینده فکر نکنم  . بگید چطوری فکر خواستگار گذشته را از سرم بیرون کنم ؟
در ضمن من دختر زندگی به هم زنی نیستم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)