سلام
من خیلی خیلی استرس دارم. کلا آدم مضطربیم و متاسفانه ارثیه ، ولی مشکلی که هست اینه ؛
مثلا تو جمع فامیل میخوام جواب چیزی رو بدم تن صدام آروم میشه یهو تپش قلب میگیرم و بخاطر اینکه تن صدام آروم میشه فکر میکنن نمیتونم حرف بزنم.
من بزرگترین مشکلم اینه تن صدام تو جمع آروم میشه بعد که این جوری صحبت میکنم دیگه تا آخر مهمونی اعتماد به نفسم میاد پایین دچار حواس پرتی میشم و سوتی میدم. اعتماد به نفس صحبت کردن ندارم. ظاهرم رو همه میگن عالیه معمولا تو همه جمعا ظاهر من خیلی بهتره. اما اعتماد به نفس صحبت کردن ندارم.
استرس شدید میگیرم تن صدام آروم میشه. همه متوجه میشن استرس گرفتم . خیلی بی زبون و سادم. اما همه میگن خیلی سنگین و باوقاری. تو رو خدا بگین چیکار کنم. نکات مثبت زیاد دارم ولی چون کم رو و خیلی مضطرب هستم خودمو پایین میبینم .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)