سلام دوستان

من یه دختر 22 ساله هستم. قبلا هم نیاز به جنس مخالف را حس میکردم ولی یکی دو سال هست که این نیاز خیلی شدید شده به خصوص وقتی که شب میشه نیاز جنسیم خیلی زیاد میشه به طوری که شبا عین مرغ پرکنده میشم و بی قرارم .

دختر درس خون و محجوبی هم هستم ولی انقدر این مسئله بهم فشار اورده که دیگه اعصاب درس خوندن هم ندارم ، یعنی کلا دیگه حوصله و اعصاب هیچ کاری را ندارم . به هیچ عنوان هم هیچوقت خود ارضایی نکردم و با جنس مخالف هم رابطه نداشتم به هیچ نوعی ولی نمیدونم چرا اینطوری هستم . همه همینطور هستن یا من مشکل دارم ؟

اخه دوستامو که می بینم هیچ کدوم اینطوری نیستن فقط منم که دارم دق مرگ میشم از این موضوع . یعنی من مشکل دارم که اینطوری هستم ؟ از ته قلبم دلم میخواد ازدواج کنم ولی مسئله ای که وجود داره اینه که من باید برم یه شهر دیگه واسه ادامه تحصیل و تا دو سال دیگه هم درس دارم و هیچ پسری حاضر نیست این مسئله را بپذیره .

یعنی همه ی پسرا میخوان زود برن سر خونه زندگیشون و حاضر نیستند دو سال معطل یه نفر بشن . واقعا من باید چیکار کنم که یکم آروم تر بشم؟ خیلی بی قرارم به خصوص شب که میشه خیلی بی قرار تر میشم . من دختر خیلی نجیب و مغروری هستم و اصلا به پسرا نگاه نمیکنم ولی تا میرم بیرون و چشمم به یه پسر میفته یا به یه زوج میفته که عشقولانه هستن با هم شدیدا به هم میریزم. 

با توجه به اینکه الان نمیتونم ازدواج کنم به نظرتون چیکار کنم که اروم تر بشم و بتونم درسم را بخونم ؟ یعنی اینقدر که من انرژیم هدر میره واسه آروم کردن خودم اگه این انرژی را روی درسم گذاشته بودم الان یه چیزی اختراع کرده بودم. لطفا نگید خودتو سرگرم کنم به چیزای دیگه چون به شدت آدم پرمشغله ای هستم و یه عالمه پروژه ریخته رو سرم ولی موضوع اینه که دیگه اعصاب ندارم یعنی دیگه تواناییم بیشتر از این حدی که الان دارم کار میکنم نیست .

و یه خواهش دیگه اینکه دوستای گلم تو رو خدا دعا کنید واسه همه دختر و پسرای مجرد که هر چه سریع تر با کسی که واقعا خوشبخت میشن ازدواج کنند که نخوان اینقدر زجر بکشن


مرتبط :

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم

دخترم، به خدا دیگه توان کنترل فشار جنسی رو ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)