سلام

پسری 26 ساله هستم که مطمئنم تا آینده نزدیک شرایط ازدواج برام مهیاست . بگذریم سوالم در مورد شرایط دیگه ازدواج نیست در مورد علاقه بین دو طرفه . ازدواج غیر سنتی مد نظرمه چون علاقه دو طرفه برام مهمه . یعنی تا وقتی که از علاقه طرف مقابلم خبر نداشته باشم به خانوادم نمیخوام اطلاعی بدم .

بنده به دختر خانمی علاقه داشتم و میدونستم ایشون به فرد دیگه ای علاقه داشتن قبلا ،‌اما به هر دلیلی که بود فهمیدم رابطشون به هم خورده ،‌کمی صبر کردم و بعد از مدتی بهشون ابراز علاقه کردم ،‌البته ایشون هم میدونه من از رابطه قبلیشون خبر دارم ،‌اوایل ایشون به هیچ عنوان قبول نمیکردند و میگفتن که من تا حالا هیچ حسی به شما نداشتم ،‌کم کم با ارتباط درسی که دانشگاه و بصورت شخصی (تلفنی) داشتیم مردد شدم که ایشون هم علاقه ای ممکنه داشته باشن .

اما هر وقت بحث ازدواج رو پیش میکشم میگن من هنوز علاقه ای ندارم و خیلی دلسوز هستم... وقتی میگن خیلی دلسوزم فکر میکنم فقط از روی دلسوزیه که همین ارتباط رو هم با من دارن تا به من ضربه ای وارد نشه . هر وقت ازشون میپرسم اگر مایل هستن من هم مطمئن بشم اگر هم نیستن من کنار بکشم ،‌جواب مطمئنی نمیگیرم . وقتی میپرسم ازشون اگر بهم بگن که قصد ازدواج ندارم لطفا مزاحم نشین هیچ جوابی بهم نمیدن که یا برو یا بمون . این دوگانگی خیلی مضطربم کرده نه میتونم بیخیال ایشون بشم نه کامل مطمئنم ازشون ، رابطه سردی پشت تلفن نداریم ( فضای مجازی و حتی صحبت مستقیم تلفنی ) .

اما وقتی همدیگه رو جایی میبینیم ایشون کمی بی اعتنا هستن . بهشون میگم علاقه ای دارین میگن نه هنوز... میگم دوست دارین من برای همیشه برم و مزاحمتون نشم هیچ جوابی نمیدن...
بنظرتون این یعنی ایشون هم علاقه ای دارن ؟ یا فقط از روی دلسوزیشونه که نمیخوان به من آسیب روحی بزنن؟ اگر علاقه ای دارن چرا بروز نمیدن چرا نمیگن من هم به شما علاقه دارم تا من هم با خانواده در جریان بگذارم ،‌اگر هم ندارن چرا نمیگن برو آقا لطفا مزاحم نشو ؟

سوالم بیشتر از خانم هاست شما اگه به کسی علاقه داشته باشین چطور رفتار میکنین؟ چرا میگن هنوز علاقه ای ندارم مگه ممکنه بعدا علاقه ای براشون پیش بیاد؟

لطفا نگید که خب با خانواده اقدام کن ببین چی میشه ،‌چون دوست ندارم اگه علاقه ای به من نداشته باشن از طریق خانواده اقدام کنم .

ممنون که متنم رو کامل خوندین


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه)