سلام دوستان

من یه چند تا مشکل دارم که مطرح میکنم امیدوارم همفکری شما بتونه بهم کمک کنه تو حلش . واقعیتش من اواسط دهه سوم زندگی هستم و هنوز ازدواج نکردم. البته ظاهرام خیلی کمتر نشون میده.

خدا را شکر شرایط مالی، تحصیلی و خانوادگی خوبی هم دارم و فکر میکنم همین مساله هم تا حدی باعث عقب افتادن ازدواج ام شده باشه.

خیلی این مدت فکر میکنم به اینکه چرا تا حالا ازدواج نکردم چون شدیدا تنهایی و فشارهای جنسی (و بعضا خ ا ) اذیتم میکنه. دیگه واقعا درمونده شدم. نتایج تفکراتم اینه که اکثر دخترها به دلم نمی نشینند یا شرایط خانوادگی و ... به من نمیخوره. بیشترشون را ادامه نمیدهم. انهایی که شرایطشون خوبه اما از نظر احساسی مردد هستم راه رو ادامه میدم ببینم چی میشه اما فایده ای نداره و بعد از چند جلسه دختر خانم متوجه تردید من میشه و انهم سرد میشه و رابطه تقریبا از هم میپاشه. نمیدونم چرا همیشه دچار تردید هستم.

چند مورد بود که من دوستشون داشتم و از نظر احساسی مثبت بودم اما انها هم بعد معلوم شد که یک مشکلی هرکدوم داشتن... خانواده میگن نمیفهمیم چرا تو اینهایی که شرایطشون خیلی خوب را نمی پسندی و دخترهایی که خیلی هم شرایط خوبی ندارن را جذب میشی. اینهم موجب شده دیگه الان به انتخاب های خودم هم شک کردم.

خودم فکر میکنم دلیل این مساله میتونه چند تا چیز باشه. یکی اینکه دخترهایی که شرایط شون از من پایین تر خیلی سعی در جذب من دارن ولی دخترهایی که شرایط خوبی دارن انتظار دارن من جذبشون کنم که منم چون خودم دچار تردید هستم نمیتونم. یعنی افتادم در یه سیکل معیوب.

من با توجه به تجربه های گذشته متوجه شدم جذب آدمهایی میشم که یه حس خوبی بهم بدن که از ظاهر شروع میشه تا اینکه خیلی بهم محبت کنن( یا احساس کنم طرف اینجوری)، انعطاف پذیر باشن... مهمترین چیز انگر از این جهت برام اینه که طرف نخواهد شاخ و شونه بکشه یا باهام مخالفت کنه ... مثلا اگه باهام بد اخلاقی یا تندی کنه تا حد زیادی علاقه ام را بهش از دست میدهم

حل این مسایل دو بخش داره یکی اینکه ریشه جی و دیگه اینکه راه حل کدام. لطفا تو نظراتتون این دو تا را اگه میتونین تفکیک کنین و خدم بیشتر دنبال راه حل هستم و یا راه حل هایی که بتونه ریشه این مسایل را بهم نشون بده و حل کنه.

ممنون از وقت تون


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)