سلام

شخصی از اقوام نزدیکمون هست که به شدت آدم حراف و معاشرتی و شوخ طبعی است . مشکلی که وجود داره در رفتاری که با من داره توهین و تسخیر وجود داره و متاسفانه دلیلش رو نمیدونم ...

گاهی بی احترامی میکنه که در جمع واسم آزار دهنده است . بطوری که حتی اطرافیان هم متوجه میشن و بهش میگن ... من دلیلی نمی بینم در این رفتار ایشون . گاهی سعی میکنم نادیدشون بگیرم گاهی به شوخی جواب میدم ولی در بعضی مواقع نه جوابی دارم نه اینکه نادیده گرفتن درسته و نمی دونم باید چه رفتاری نشون بدم تا به خودش این اجازه ی بی احترامی رو نده .

البته قطع رابطه امکان پذیر نیست و اینکه شرایطی هم نیست بخوام خودمو کوچیک کنم و ازش بپرسم چرا... ؟ پس لطفا بگین چطور برخورد کنم یا جواب بدم گاهی رفتار زشتی میکنه که نمیدونم باید متقابلا چکار کنم که درست بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)