سلام

من 25 سالمه تا چند ماه دیگه 26 سالم میشه . من به دلایلی تا پارسال لیسانس ام طول کشید و برای کنکور ارشد هم شرکت کردم متاسفانه رتبه خوبی نیاوردم باید شهرستان دانشگاه ضعیف انتخاب میکردم اما دلم راضی نشد نزدم . اینم بگم که برق خوندم دانشگاه ازاد . سوال من اینه من دی ماه اعزام به سربازی هستم آیا کار درستیه با این سن سربازی رو عقب بندازم یه کنکور ارشد دیگه بدم یا برم سربازی درس رو ول کنم؟
اگر برم سربازی و برگردم بعد کنکور بدم بازم باید از صفر شروع کنم !!! الان مطالبی که خوندم یادمه اخه  . منو از سردرگمی خارج کنید لطفا . آها اینم بپرسم ایا برای استخدام شغل نظامی (پدرم نظامی بوده ) سن ام زیاد نمیشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)