سلام به همه و با آرزوی قبولی طاعات و عباداتتون

ممنونم از وقتی که میذارید واسه خوندن این پست .

راستش من یه مشکلی داشتم که بهتر دیدم با شما در میون بذارم من یه دختر حدودا 17 ساله هستم که مدتیه که فکرای مریضی به سراغم اومده مثلا بعضی اوقات میبینم که وقتی حواسم نیست یا وقتی دارم با کسی صحبت میکنم چند نفر خیره شدن . نمیدونم چه چیز عجیبی تو صورتم میبنن ...بعد میگم شاید من حساس شدم  بعد که من نگاشون میکنم یهو یه جوری آه میکشن یا مثلا انگار که یه آدم معلول دیده باشن میگن خدایا شکرت یا مثلا با آه و نارحتی یه چیزی میگن نمیدونم بخدا باور کنید چند دفعه گفتم شاید من الکی حساس شدم ولی چند بار تکرار شده نمیدونم دلیلش چیه ؟

بعضی وقتا میگم شاید من مشکلی دارم شاید من معلولم یا عقب مونده ی ذهنی ام که اینجور رفتاری رو میکنن . باور کنید پاک اعتماد به نفسمو از دست دادم . با اینکه موقعیت و شرایط خوبی دارم از هر لحاظ ولی انگار فکرم مریض شده و هر چیزی این فکرو میاره برام . خواهش میکنم شما کمکم کنید بگید شما تو این شرایط چه فکری میکنید با خودتون ؟

روزتون خوش


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)