سلام

من در شرف ازدواج هستم. از اون جایی که مهریه عامل و ضامن خوشبختی نیست خودم این اعتقاد رو دارم . به نظرم اگه قلبا دل طرف باهات نباشه مهریه عاملی پایبند بودن و هم دل بودن نمیشه ، و مورد داشتیم تو فامیل که چهار سال درگیر جدایی بودن که مرد گفته بود مهریه نمیدم انقدر بی تکلیف بمون که موهای سرت مث دندونات سفید بشه ، خانمه هم کلی خرج وکیل کرد  و کلی هم از طرف همسرش اذیت شد آخرشم دید که چاره ای نداره مهریه شو بخشید، من تصمیم گرفتم که مهریه ام کمک جهیزه یه دختر فقیر یتیم باشه، البته خواستگارم فکر میکنم از نظر مالی وضع خوبی دارن یعنی از پس کمک جهیزه بر میان ، بالاخره یه دینه و باید یه روزی بپردازه.
فک میکنم با این کار هم کمکی کردم همم یه دعای خیر پشت سر خودمو زندگیم هست.  سوالی که دارم میشه مهریه رو این طوری تعیین کرد؟ نظرتون در مورد این مهریه چیه ؟ آقایون اگه شما جای خاستگارم باشین قبول میکنین ؟ ممکنه بعضی ها بگن معلوم نیست دختره چه ایرادی داره که سکه نگفته...

خودم این تصمیمو گرفتم هنوز با کسی در میون نذاشتم میخواستم از شما دوستان مشورت بگیرم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)