سلام

پسرم ، 19 ساله، من به دختر خانمی از آشناهام علاقه مندم همسن هم هستیم . اما من پشت کنکورم درسمم اونقدری که انتظار دارم از خودم خوندم یعنی اجازه ندادم علاقم باعث هواس پرتیم بشه . امسالم ان شاء الله میرم دانشگاه یه رشته ای که شغل مطمئنی داشته باشم .

 اما این دختر خانم همون پارسال انتخاب رشته کرد و الان تو یه شهری درس میخونه ،‌ هر دومونم در حد مساوی هم زرنگیم به نظر من ،‌ولی اون فکر میکنه من زرنگ ترم  !!!

خانواده هامون فرهنگ نزدیکی دارن و ارتباط خانوادگی محدودی داریم مراسمات و ... میدونه که من بهش علاقه مندم یعنی خودم گفتم بهش، ارتباط زیادی نداریم فقط یه مدت که میخواستم بهش علاقمو اطلاع بدم .

حالا سوال من اینه که اگه دانشگاه هم شهر نباشیم و دور باشیم ممکنه منو کلا فراموش کنه؟ یا میتونم ارتباطی باهاش داشته باشم که اینجوری نشه ؟ از طریق فضای مجازی یا گاها که برمیگردیم به شهر خودمون؟

اینکه به مادرم موضوعو بگم که دوست دارم با فلان دختر خانم فعلا ارتباط  داشته باشم تا شرایط ازدواج فراهم بشه ؟ اصلا دوست ندارم بخاطر اینکه نتونم باهاش ارتباط داشته باشم از دستش بدم اصلا... دوست هم ندارم برای اون وابستگی غلطی پیش بیاد . اما میدونم بالاخره که وابستگی ایجاد میشه اگه بدونه بهش علاقه دارم...

خودشم بهم گفته که فعلا صبر کنم تا مشکلی پیش نیاد... اما میترسم که اگه بهش نزدیک نباشم کلا از یادش برم،چون بهم گفته بود آشناهای دیگم پا پیش گذاشتن اما به اونا محل نمیذاشته و جوابشونو نمیداده،این میتونه دلیل باشه که اونم یه حسی به من داره یا نه؟ دختر عاقلیه که میگه صبر کن یا دوست داره من بیخیالش بشم؟که منم نمیشم به هیچ وجه .

مگر اینکه بعد شناختش از من خوشش نیاد و از ته دلش بگه بدرد هم نمیخوریم. اگه اینجوری بگه دیگه کلا بیخیال زن و ازدواج میشم و روش زندگیمو کاملا عوض میکنم . نه دوست دختر و اینا نه به هیچ وجه فقط بیخیال هر چی ارتباط با جنس مخالفه میشم ،‌ولی هنوزم دوسش میدارم...

چون به نظرم دوست داشتن یه نفر یعنی اینکه هر جوری خوشبختی شو بخوای ،‌ حالا چه کنار خودت چه کس دیگه... اما اگه اونجوری نگه دیگه نمیدونم والا هر چی صلاحه بشه .

لب مطلب ؛

چند ساله واقعا بهش علاقه دارم اما تازه امسال بهش علاقمو گفتم ، دیوانه وار بهش علاقه مندم ولی اصراری ندارم که هر جوری شد با من ازدواج کنه تصمیم با خودشه... وقتی رفتم دانشگاه همشهری شدیم که فبها ، اما اگه دور شدیم از طریق فضای مجازی ارتباط داشته باشم؟ دوری برای من خیلی مهم نیست چون اینهمه مدت دور بودم ازش ولی علاقم سرجاشه .  اما میدونم الان که بهش گفتم دور بودن برای اون سخت میشه....

به کسی غیر خودش نگفتم علاقمو به مامانم بگم؟ یا زوده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)