سلام

سلام یه دکتر عمومی خیلی خوب و البته خوش اخلاق در اصفهان بهم معرفی کنید. تازگی احساس میکنم یه چیز بدنم کم شده و نیاز به ازمایش دارم میخوام دکتری که میرم از همه لحاظی خوب باشه و به بیمارانش اهمیت بده. و دیگه هم نخوام عوضش کنم که هر موقع مشکلی پیش میاد واسم پیش همون برم .

البته دکتر نوریل اسحاقیان رو خودم سراغ دارم که واقعا خوب و خوش اخلاقه ولی میخوام تجربه و نظر دوستای اصفهانیم بدونم .

خیلی ازتون ممنون میشم 


پیشنهاد :

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

درخواست معرفی مشاور یا روانشناس در اصفهان

اصفهانی ها از کجا میارن اینقدر خرج میکنن

معرفی روانشناس در تهران که هزینه ی بالایی نگیره

معرفی متخصص گوش و حلق و بینی خوب در اصفهان

اخلاق اصفهانی ها با افراد غریب تو شهرشون خوبه یا بد؟

معرفی موسسه یا واسطه ازدواج در اصفهان

معرفی وکیل خوب در اصفهان برای طلاق


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه) نیازمندی های اصفهان (۲۵ مطلب مشابه)