سلام
واقعا می خوام بدونم اون متاهل های خوشبختی که خونه و زندگی و همسر و بچه دارن و بعد که باشون درد و دل می کنی میگی دلم همسر میخواد دلم مادری میخواد دلم خونه میخواد میگن خیلی ها مثه تو مجردن با اینکه زیبان و اله بله، فازشون چیه؟ یعنی من باید با دیدن درد یکی دیگه دردمو تحمل کنم؟
بعد اون بنده خدای مجرد که من باید از روش الگو بگیرم و مثه ش صبور باشم!!! از کجا معلوم چه فشارها و گناه ها و چه لطمات روحی خورده و نخورده .
بعضی وقت ها میگم چقدر بعضی ها سطح فهم و درکشون پایینه که به آدم اینجوری دلداری میدن . تو رو خدا یکم مطالعه کنید همدلی و همدردی و تفکیک این دو مورد رو از هم یاد بگیرین.
به هم دیگه حس خوب بدیم دنیا کوتاهه...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)