سلام

پسری 25 ساله ،مدرک ارشد، کار خوب، به دختری علاقه مند شدم با معلولیت، ایشان را در محل کار دیدم، هر دو مذهبی و طی صحبت هایی که با اصرار من صورت گرفت هم کفو هستیم،الا مسئله معلولیت حرکتی ایشان. مخالفت بسیار شدیدی از طرف خانواده خودم و دوستانم صورت گرفت و به طوری که من رو نادان خطاب میکردن، بعضی من رو دختر ندیده می نامند و بعضی میگویند از روی ترحم داری فکر میکنی.

اما کسی نمی فهمه من 7 سال در این اجتماع کار کردم و درس خوندم دختر هم به اندازه کافی دیدم (منظورم دورادور هست وگرنه به ارتباط محرم و نامحرم مقیدم) و از ایشان بسیار خوشم امده و دوست دارم بیشتر اشنا بشم، ولی هیچ کس حاضر نیست با من همراهی کند. همه میگویند پشیمان میشوی،وقتی اصرار میکنی بعضی گریه میکنند که پسرمان از دست رفت، ایا به نظر دوستان این ازدواج محکوم به نابودیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل و ازدواج توانمندان خاص (۲۸ مطلب مشابه)