سلام
من خواستگاری دارم 32 ساله . وضع مالی پدرش خیلی خوبه . ایشون از نظر اخلاق و ایمان خیلی پسر خوبیه.
تنها مشکلی که داره اینکه خونه نداره و توی این ده سالی که کار کرده مبلغ ناچیزی جمع کرده فقط در حد رهن خونه و یه رفتارش که خیلی منو در آینده میترسونه اینکه ایشون در دوران مجردی به فکر پول جمع کردن نبودند و بیشتر با مادرشون خوش گذرانی کردند.
من از یه خانواده سطح متوسط هستم و دوست دارم نزدیک مادرم که سمت شرق تهران هستیم زندگی کنم. ولی خواستگارم چون توان مالی خرید خونه در اونجا را نداره میگه فقط میتونه یه خونه کوچیک نزدیک مادر خودش بخره و اصرار داره که میخواد روی پای خودش باشه و نمیخواد خانوادش حمایتش کنند.
حتی من بهش گفتم حاضرم مبلغی پول بذارم روش که بتونیم خونه بخریم ولی قبول نمیکنه میگه من به کمک کسی احتیاج ندارم. حالا به نظر شما چیکار کنم من از این اخلاقش خیلی بدم میاد. در ضمن درآمد ایشون ماهی حدود سه میلیون تومنه و اگه ایشون پول جمع کن بودند باید با این درآمد تا حالا خونه می خریدند.
لطفا کمکم کنید چیکار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)