با سلام
دوستان من یه پسر 31 سالم که میخوام ازدواج کنم. برای آینده زندگیم دو تا نقشه دارم:

1- ازدواج کنم و با خانمم برای ادامه تحصیل برم آلمان یا کانادا ( یا عقد کنیم و من برم اول درسمو تموم کنم و بعد بیام خانمم رو هم ببرم ) بعد تحصیل واسه کار و زندگی همونجا بمونیم و اقامت بگیرم و زندگی کنیم .

2- قید ادامه تحصیل و خارج رو بزنم و همین جا بمونم و دنبال کار برم و کاری پیدا کنم و بعدش ازدواج کنم و تشکیل خانواده بدم.

حالا از خانم های محترم یه سوال میخوام بپرسم ،اگه یه پسر خواستگاری شما بیاد و شما بخواین باهاش ازدواج کنین، شما کدوم یکی از این شرایط بالا را ترجیح میدین؟ لطفا دلیل و استدلال خودتونم بگین ؟

این که با اون شخص برین خارج از کشور و اون درس بخونه یا عقد کنین و اون اول بره درسشو تموم کنه و بعدش همونجا اقامت بگیرین و زندگی کنین، یا اینکه دوست دارین همین جا بمونین و تو ایران زندگی کنین؟؟ البته خوب اون جا حسنش اینه که درامد و رفاه و امکانات بیشتره ولی عوضش غربت و محیط و فرهنگ متفاوت .

یه سوال دیگه هم اینکه من یکم مذهبیم ( خانما همه تو خانواده و اکثر اقواممون چادرین ) و به شدت به اینکه دخترا یا پسرا نباید قبل از ازدواج رابطه ای با جنس مخالف داشته باشن، معتقدم و مقیدم. آیا دختری با این شرایط ( یکم مذهبی- بدون ارتباط با نا محرم تا حالا -و ترجیحا چادری) پیدا میشه که با من ازدواج کنه و خارج از کشور با من بیاد و اونجا باهام زندگی کنه یا این نوع دخترا فضای باز و فرهنگ خارج از کشور ،را دوست ندارن و نمیتونن تحمل کنن؟

و با توجه به روحیات من به نظرتون کدوم کار درسته؟ ازدواج و رفتن ،  یا موندن و ازدواج؟ لطفا استدلال خودتون رو بگین ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)