با سلام
دوستان میخواستم بدونم به نظر شما درصد کسانی که با جنس مخالف رابطه دوستی ( اعم از تلفنی،اینترنتی،تلگرام توی pv ،اینستاگرام،چت،جنسی،دوست اجتماعی یا هر نوع رابطه دوستی دیگه ) داشتند لطفا بگین به نظر شما ، درصد پسرا بیشتره یا دخترا ؟
چون من میبینم که پسرانی که با بیشتر از یک دختر رابطه دارند تعدادشون خیلی در جامعه زیاده در صورتی که دخترا بیشترشون نهایتا با یک پسر دوستن .یعنی تعداد پسرانی که با بیشتر از یک دختر رابطه دارن(یا داشتن)،خیلی بیشتر از تعداد دخترانی هست که با بیشتر از یک پسر رابطه دارن (یا داشتن).
پس باید درصد دخترانی که با پسرا رابطه دارند از درصد پسرانی که با دخترا رابطه دارند بیشتر باشه(ولو این درصد خیلی کم باشه)،این سوال را از چند نفر دیگه هم پرسیدم و اونا هم همین جوابا دادن.بذارین یه مثال بزنم:
شما فرض کنین مثلا جامعه 1000 دختر و 1000 پسر داره،اگه فرض کنیم مثلا 800 نفر از این پسرا با دختر رابطه دارن(این عدد 800 یه فرضه و میتونین هر عدد دیگه ای بزارین)،و مثلا 100 (این عددم باز یک فرضه) تا از این 800 پسر با دو دختر رابطه دارن،خوب از اون طرف چون تعداد دخترانی که با دو پسر رابطه دارن تعدادشون کمتر از تعداد پسرانیه که با دو دختر رابطه دارن،پس مثلا تعدادشون را 50(این عددم فرضه)فرض میکنیم.

خوب تو این مثال فرضی تعداد پسرانی که با دختر رابطه دارن 800 تا بود ولی تعداد دخترانی که با پسر رابطه دارن 850 نفر میشه.چون باید 50 نفر از تعداد کل پسرانی که رابطه دارن بیشتر بشه،(50=50-100)
این صرفا یه مثال فرضی برای نشون دادن و فهم بهتر مطلب بود.
الان میخوام ببینم به نظر شما هم این درسته یا شما استدلال دیگه ای برای این سوال دارین و میگین این فکر که درصد دخترا بیشتره ،غلطه؟اگر درست نیست این تناقض را چطور پاسخ میدین؟اون پسرانی که بیشتر از یک دوست دختر دارن و تعدادشون خیلی بیشتر از دخترانی هست که بیشتر از یک دوست پسر دارن، پس با کی دوست شدن؟
یه سوال دیگه اینکه من دیدم خیلی پسر دخترا که با هم دوست میشن ،پسر به دوستاش میگه با دختره دوست شدم و دوست دخترمه و باهم......(دیگه خودتون میدونین چیا میگن)،ولی دخترا به دوستای خودشون میگن با هم دوست اجتماعی یا جاست فرند هستیم یا میگن طرف خاستگارمه یا میگن نامزدمه یا میخواهیم ازدواج کنیم یا ........
به نظر شما چرا اینطوریه؟؟؟آیا این یه نوع جانماز آب کشیدن و دروغگویی و فریبکاری دخترا نیست و میخوان الکی بگن ما خوبیم و ادای ...ا را درآرن؟؟؟
یا برعکس حق با دختراست و پسرا بی جنبن و موضوعا الکی بزرگ میکنن در صورتی که چیز خاصی نیست.
یا اینکه چون پسرا دروغ میگن و به قصد گول زدن دختر جلو میرن ،از نیت خودشون خبر دارن که گول زدن دختره و به دوستان خودشون اونطوری میگن ،و دخترا چون پسر با فریب و ابراز عشق و ... جلو اومده گول خوردن و پیش خودشون فکر کردن پسر راست میگه به امید ازدواج،باهاشون دوست شدن؟؟؟؟
یا نظر دیگه ای دارین که تو اینا نیست؟
لطفا نظرتونا در این دو مورد بگین.
با تشکر

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)