سلام امیدوارم نماز و روزه های تون قبول باشه.
بی مقدمه میرم سره اصل مطلب؛
رنج سنی 31 تا 35 دارم. تحصیلات عالیه دارم و  کارمندم. خونه و ماشین و درآمدم دارم. به لطف خدا. متاسفانه مشکل بزرگی دارم. خانوادم یعنی پدر و مادرم بعد از این همه مدت زندگی سره یسری مسائل که بینشون بوده و هست و در طی این سی و چند سال بوده میخوان از هم طلاق بگیرن.

(اینم بگم که تو این مدت هزاران بار اقدام شده برای حل این مشکل ولی دیگه کار به اینجا کشیده و نهایت امر اینه تصمیم به طلاق گرفتن و در طی مراحل قانونی و ...هستن).

میخواستم بگم که متاسفانه من تو این چند سال که از خدا عمر گرفتم بارها خواستم ازدواج کنم ولی متاسفانه بخاطر این خصوصیات اینا نشده. و کنار کشیدم و یا اینکه کارهای اینا باعث شده همه چی بهم خورده.

میخواستم نظر شما دوستان رو در این مورد بدونم که آیا خانما میتونن با کسی که پدر و مادرش از هم طلاق گرفته ازدواج کنن ؟ آیا تحقیر و تمسخر و این چیزا من بعد تو خواستگاری و ...برام پیش نیاد؟ اصلا آیا خانما حاضرن با پسری تو شرایط من ازدواج کنن ؟

ممنون میشم دوستان نظراتشون رو بگن.


درد دل های فرزندان طلاق:

نمی تونم بعد از ازدواج پدرم، باهاش زندگی کنم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

فرزند طلاقم، از آدم های دور و برم خوشم نمیاد

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

من حس میکنم زندگی رو باختم

احساس میکنم تو یه ماجرای دو سر باخت قرار گرفتم

چون فرزند طلاقم نمی تونم خواستگاران خوبی داشته باشم ؟

چرا بعضی ها فکر می کنن بچه های طلاق به درد ازدواج نمی خورن ؟!

در اسلام در مورد حق و حقوق بچه های طلاق چیزی بیان شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)