سلام

از جمله این موارد:

1- گاهی شاد و شنگول و عاشق من است

2- فوق العاده زود به زود تصمیم هایش را عوض می کند

3- من چند جای جوش روی صورتم دارم، تا قبل از شب نشان از آن ها حرفی نمی زد. ولی حالا به آن ها بسیار بسیار حساس شده و چندین بار به طور جدی حرف از درمانش زده است.

4- در جلسات مشاوره های قبل از ازدواج، از مشاور به طور جدی درخواست کرد که اگر تست هایی دارد که ذات واقعی آدم ها را مشخص می کند، به ما هم بدهد که جواب بدهیم.

5- تا گوشیم را جایی می بیند فوری بر میدارد و گالری را چک می کند

6- کوچکترین حرکت و ناراحتی من را به پای این می گذارد که لابد دیگر دوستش ندارم

7- حربه ی درخواست هایش این جمله است: اگه منو دوست داری...

8- مدام اظهار می کند که چون وضعیت ظاهری، مالی، کاری و خانوادگی تو از ما بالاتره، کمی احساس ناامنی می کنم

ممنون میشم کمی راهنماییم کنید که کار درست چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)