سلام

لطفا توجه کنید من راه حل میخوام لطفا نگین کارم درسته یا غلط یا اگر میگین راه حل هم بدید .

دختری 20 ساله و دانشجو هستم . مدت طولانی هست به یکی از همکلاسی هام علاقمند شدم . کاملا اطمینان دارم که این علاقه متقابله ، حالا جدا از اون من قصد دارم این مسئله رو باهاشون درمیون بذارم. نمیخوام خواستگاری کنم ازشون فقط میخوام بگم من بهشون علاقه دارم ایشون چه نظری دارن در مورد من ، باور کنید برای خودم خیلی خیلی سخته مثل جون دادن میمونه وقتی بهش فکر میکنم ولی با گذر زمان هم دارم ذره ذره از بین میرم روحم داره داغون میشه .

من اول شخصیت و رفتار و چشم پاکی و دینداری ایشون رو دیدم و بعد کم کم به شدت عاشقشون شدم طوری که بارها و بارها خواستم فراموششون کنم یا یه موضوع حاشیه ای و بی اهمیت رو در مورد ایشون برا خودم بزرگ کردم که فراموششون کنم اما نشد ...
قطعا ایشون مثل هر آدم دیگه ای بدون عیب و ایراد نیستن اما ویژگی های دیگشون عیبشونو میپوشونه . 

همون طور که گفتم تصمیم جدی گرفتم بهشون بگم اما نمیدونم چطور بهشون بگم که به غرورم لطمه نزنه . بهتره رو در رو بگم یا مثلا از واتس آپ استفاده کنم ؟ بهشون دقیقا چی بگم ؟ نظرشونو بپرسم . به طور کلی میخوام بگم من بهشون علاقه دارم و نظرشونو درمورد خودم بپرسم آخرش اینه که ایشون میگه به من علاقه نداره یا شرایطشو ندارم و از این بی قراری درمیام و تکلیفم با خودم روشن میشه .

نمیتونم صبر کنم چون ایشون همسن من هستن و هنوز شغل ندارن و سربازی نرفتن و به خودشون اجازه نمیده بیان جلو (حدس من اینه که البته اون دو مسئله برای من و خانوادم مشکلی نیست )

چطور در مورد ازدواج در سن پایین صحبت میشه اما موانعی مثل شغل و سربازی اجازه نمیده اونا حتی با هم آشنا بشن .


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)