سلام

من ۳۰ سال سن دارم و الان با اطلاع هر دو خانواده با دختر خانمی به مدت ۹ ماه معاشرت می‌کنم و بسیار به هم علاقه مند هستیم و خب در این بازه ۹ ماهه از بسیاری از جنبه ها یکدیگر رو مورد ارزیابی و بررسی و شناخت قرار دادیم، و هر دو خانواده راضی هستند .

بین ۲ خانواده قرار بود که جلسه اول خواستگاری بنده در اردیبهشت ماه برگزار بشه و من همه ‌ مقدمات اون رو فراهم ‌ کرده بودم .

اما متاسفانه مادر بزرگ ۹۶ ساله آن دختر خانم دچار کسالت جدی شدن و کارشون به بیمارستان کشید و خواستگاری من به تعویق افتاد .

مادربزرگ ایشان روز شنبه از بیمارستان مرخص شد و من در تلاش بودم همین پنجشنبه به خواستگاری بروم اما متاسفانه مادرم کاملا مخالفت نموده با این عنوان که من پیشواز  روزه ماه رمضان می‌روم و از شنبه که رمضان است نمی‌توانم که افطار ساعت ۸ شب است خواستگاری بیایم و اتوماتیک برنامه خواستگاری من رو مادر خودم ۱.۵ ماه به تعویق انداختند .

دلیل عجله بنده وضعیت پدر زن آینده من می‌باشد که به علت سکته مغزی نیمه فلج بوده و به تشخیص پزشکان فرصت چندانی ندارند و ایشان ۲۴ ساعته زیر نظر پزشک و پرستار می باشد و خود آن دختر خانم نیز در مورد وضعیت سلامتی پدرش بسیار با تردید صحبت می‌کند که خدای ناکرده در صورت فوت ایشان کل برنامه ما تا ۲ سال به تعویق می افتد .

ناراحتی بیشتر از آنجاست که نه خانواده آن دختر خانم و به جز مادرم خانواده خودم هیچ کدام مذهبی نیستند . در خانواده خودم نه پدرم و نه برادرانم هیچ کدام نماز و روزه نداشته اند حتی مادربزرگ و پدر بزرگ مادری ام هرگز در عمر خود نماز و روزه نخوانده اند، تمامی دایی و خاله هایم نیز این گونه آمد, طوری که مادر مادرم از شدت مصرف سیگار و یکی از دایی هایم از مصرف الکل مرحوم شدند، اما مادر خودم اصول و فروع دین را به طور کامل به جز می اورد. چه کنم؟
مادرم به هیچ عنوان راضی نمی‌شود, هزار بار گفتم که به خدا روزه امسال تو جلوی ما دو تا رو گرفته اما گوش نکرد.
اگر پیشامدی پیش بیاید نمیدانم با گفتن قسمت نبود می‌توانم خودم رو گول بزنم یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)