سلام
من یک دختر 26 ساله هستم . نمیخوام از خودم تعریف کنم هم قیافه خوبی دارم هم به گفته همه دختر عاقل، خوش اخلاق و مهربونیم . ولی هر وقت برام خواستگار میاد، اولش از من خوششون میاد ولی وقتی بهشون میگم من یکی از چشام ضعیفه ! ول میکنن میرن . واقعا انقدر عیب یا مشکل بزرگیه ؟
من نمیخوام پنهون کاری کنم و میگم، نظر شما چیه ؟ یعنی در مورد ضعیف بودم چشمم چیزی نگم؟
شماره چشمم 3 هست دوست ندارم عمل کنم چون زیاد اذیتم نکرده و حتی بدون عینک هم میبینم .
اونایی که عینکی هستن و ازدواج کردن به خواستگارشون گفتند یا نگفتند ؟ من دوست دارم صادق باشم ولی انگار نمیشه، همه بهم میگن دیگه تو خاستگاری نگو و چیز مهی نیست . نظر شما چیه؟ خدا از دستم ناراحت نمیشه به خواستگارم نگم چشمم ضعیفه؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)