سلام
من می خوام واسه دکترا برم آمریکا و آدم مذهبی ای هستم. البته نه زیاد اما روی حجاب و ... حساسم. دختری را می خوام که اون هم چادریه. 6 ماهه که من توی دانشگاه می بینمش و هر روز که می دیدمش، در موردش یه چیز قشنگ توی دفترچه ام می نوشتم.
کلا عادت دارم به یادداشت نوشتن در مورد هر چیز . این که مثلا امروز که دیدمش خیلی دختر متینی هستش و ... فلان روز که دیدمش با همکلاسی هاش حرف میزد و خنده اش خیلی قشنگه و ... فلان روز که دیدمش خیلی آروم روی پله ها راه میره که من خوشم میاد و ... کلا در موردش می نوشتم واسه خودم. این که چه چیزهایی را در موردش دوست دارم و ... .
حالا هفته دیگه می خوام برم خواستگاری. تا حالا باهاش حرف نزدم اما توی این مدت بررسی اش می کردم. به ذهنم رسید که این کلمات و جملات که در موردش نوشتم و همش مثبته، توی خواستگاری بهش بدم. ازش خوشم میاد و می خوام که باهام ازدواج کنه. واسه همین این دفترچه و اون جملات قشنگ را میخوام بهش هدیه بدم.
فکر می کنم که این کار باعث میشه حس خوبی به من پیدا کنه و راحت تر بتونه به من اعتماد کنه که بخواد باهام بیاد آمریکا. آخه واسه یه دختر چادری سخته که بخواد آمریکا بیاد. واسه همین گفتم شاید دادن این دفترچه بهش بتونه کمی یخش را آب کنه و بتونه بهتر به من اعتماد کنه و جواب + را راحت تر بده. به نظرتون با توجه به این که چادری و مذهبیه ممکنه بدش بیاد؟ فکر کنه اصلا تو چرا این 6 ماه به من فکر می کردی؟! می خوام دخترهای مذهبی و چادری اگه می تونن نظر بدن ببینم نظرشون چیه. مرسی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)