سلام

دختری 26 ساله هستم. بخاطر طرح سوالم باید از ویژگی های ظاهرم بگم .خب من چادری و با حجاب هستم . آرایش خیلی ملایمی دارم. رفتارم سنگین و مناسب یک دختر چادری هست...

حالا مشکل من اینه که حدود دو ساله یه پسری که خونشون توی خیابونمون هستن البته حدود بیست سی خونه باهامون فاصله دارن جلوی در خونشون میایسته هر وقت منو میبینه یا سلام میکنه یا خسته نباشید میگه یا نگاه خیره ای داره و من به دلیل کارم باید هر روز از اون خیابون رد بشم .

چند بار هم از خیابون دیگه ای رفتم ولی مسیر برام دور میشه.البته شاید اونو هفته ای یک یا دوبار ببینمش ولی همین یک یا دو بار دیدن واقعا منو کلافه میکنه واقعا به حدی شده که وقتی از کنارش رد میشم دوس دارم دستامو بذارم روی گوشم یا برم و بهش بگم آقای نسبتا محترم واقعا مشکلتون چیه؟
وقعا من بعنوان یه دختر از بیرون رفتن متنفر شدم از نگاه هایی که میشه از تیکه ها و متلک ها.. بعضی وقتا میگم اونایی که بدحجاب هستن چطور تو این جامعه سر میکنن ...
سوالی که از شما دوستان دارم اینه که من در برخورد با این آقا چیکار کنم همون طور که تا الان بودم باشم و تحمل کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)