سلام
راستش میخوام درد و دل کنم . من الان سرباز هستم و چند وقته حالم خیلی بده به شدت افسرده شدم با این که هیچ مشکلی وجود نداره ولی همش دل شوره دارم . همش استرس دارم نمیدونم انگار یه سنگ روی قفسه سینم هست ... بد جوری افسرده شدم کلا به زندگی نا امید شدم...
خودم فکر میکنم بخاطر سربازی اینطوری شدم با این که الان 5 ماه خدمت هستم ولی از هفته پیش تا الان اینطوری شدم یهو حالم بد شد و تا الان هم ادامه داشته قبل از اون با این که یکم افسرده بودم ولی به این شدت نبود
میخواستم بدونم کسی همیچین تجربه ای داشته چکار کرده تا خوب شده ... این حس از بین میره یا نه؟ چکار کنم؟
این چند روزه هم به شدت نیاز به یه همدم کردم اینو چکار کنم من تا حالا با هیچ دختری دوست نبودم و روی دوست شدن با یه دختر رو هم ندارم ... اینو چکار کنم ؟ چطوری احساس تنهایی و نیاز به جنس مخالف (عاطفی منظورمه) رو از بین ببرم و کلا افسردگی رو درمان کنم؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)