دوستان
من دو سال پیش با پسری اشنا شدم . از طریق تلفن با هم ارتباط داریم خونوادم از این موضوع خبر دارن من دانشجوام اونم کارگر با ماهی یک و دویست . من چون من تک فرزند بودم بهش گفتم حداقل یه ماشین بخر حالا اونم با قرض یه ماشین خریده .
من ازش هیچی نمیخوام جز اجاره یه خونه و چند تیکه وسیله که رسمه ، عقد و اینا رو گفتم محضری با یه حلقه ، ولی این اقا به من میگه چون ماشین خریدم دیگه پولی ندارم واسه عروسی پس انداز هم نمیتونم چون قسط ماشین باید بدم .
گفتم خب ازخونوادت پدرت و برادرت گفت نه ، اونا ندارن که بدن از مامانت اینا بگیر گفتم خب منم خرج دانشگاه و جهیزیه واقعا نداریم که کمکت کنن بعدشم تو پسری خونواده من اخه وظیفه عروسی ندارن برای تو .
گفت پس برو کار کن بیا عروسی بگیر یا عروسی نمیگیرم گفتم باشه نگیر که ناراحت شد منم ناراحت شدم . من دارم باهاش کنار میام از نظرش کمک حساب نمیشه فقط مالی پول بدیم کمکه خیلی ناراحتم ، حس میکنم دنبال پول بوده که اومده دنبالم در ضمن من چهرم و تحصیلانم ازش بالاتره .
من چیکار کنم باهاش ادامه بدم یا نه ؟  

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)