با سلام

من دختری حدودا 20 ساله هسم . رشته مهندسی ، در ترم 3 دانشگاه به یکی از هم کلاسی های خود علاقه مند شدم و علاقه ما متقابل بود و در این مدت هم در دانشگاه هم دیگه رو می دیدیم و هم هم پیام و تلفن و ...تا این که یه مدتی دیگه دیدم نه پیام نه زنگ میزنه و توی دانشگاه هم دیگه انگار شناختی نمیداد تا این که صمیمی ترین دوست ایشون از من خواستگاری کرد و من هم جواب رد دادم و حتی مادرش رو هم به دانشگاه آورد برای خواستگاری .

من هم حدس زدم که شاید هم کلاسی من به خاطر علاقه دوستش خودش رو عقب کشیده و من هم دوباره به پیام دادم و اون جواب نداد و حضوری توی دانشگاه بهم گفت اون خیلی فرد لایق و شایسته ای هس از من هم خیلی بهتره و 3 سال هست که به تو علاقه داره .

من دارم دیوونه میشم چه طور به آدم این قد بی رحم باشه که بعد از این که ولت میکنه بیاد و همچین حرف هایی بزنه ، مشکل اینه که من به شدت وابسته شدم توی همون 4 ماه و نمیتونم با وجود این رفتارهاش از فکرش بیرون بیام نمیدونم .

واقعا چه راه حلی برای فراموشی و مواجه شدن باهاش وجود داره حتی پیش مشاور هم رفتم ولی واقعا نمیدونم چیکار کنم .واقعا نمیفهمم قصدش از نزدیک شدن به من چی بود ؟ آیا معنی داره که به خاطر دوستت از علاقت دست بکشی؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)