لطفا از کنار این سوال راحت نگذرید ، این سوال براى بنده حکم مرگ و زندگى داره !

سلام دوستان عزیز

پسر ١٩ ساله ساکن تهران هستم ، تصمیم دارم وارد موسیقى بشم . اونم خوانندگى سنتى یا سبکى از پاپ که نزدیک سنتیه . چرا که صداى بم و گرمى دارم . در کنارش درسم رو هم میخونم اما تازگى ها فهمیده ام موسیقى از علایق لا ینفک زندگیمه .

دوستان عزیز لطفاً یه کلاس اواز ، و نت و سلفژ مناسب در سطح تهران میشناسید معرفى بفرمایید . اگر تهران نشد حتى حاضرم به اصفهان یا استان البرز مراجعه کنم . پس دوستان اصفهانى و کرجى هم اگه اطلاعى دارن منت بذارن و در حق من و اینده ام لطف کنن .

اگر از افراد معروف نظیر اساتید اصفهانى ، مسیحا ، رهنما ، حمید حامى ، اقاى اخشابى و ... باشند که چه بهتر .

متأسفانه بیشتر اموزشگاه ها هفته اى یکبار سى دقیقه بوده و انگیزه اى جز پول ندارند ! ضمن قدردانى و تشکر از کاربران محترم

عنوان سوال : لطفا استاد  خوب موسیقى در سطح تهران ، اصفهان یا البرز میدونید معرفى کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) نیازمندی های اصفهان (۲۵ مطلب مشابه)