سلام

من 23 سالمه . نزدیک 5 ساله که نسبت به صداهایی همچون صدای غذا خوردن آدما که ملچ ملچ می کنند ،صدای مش مش آدما که  سرما خوردند ، صدای ضبط صوت همسایمون که بلند می کنه و صداش تا خونه ما هم میاد ، صدای خر خر کردن آدما ،  حتی اگه توی فیلم باشه و الکی باشه حساسیت پیدا کردم  ...

وقتی این صداها رو می شنوم به شدت اعصابم بهم می ریزه دست چپم و پای راستم بی حس میشن و می سوزند ، پیش روانشناس و روان پزشک هم رفتم گفتند شرطی شدی و ذهنت با یه صدا شروع میکنه به این که اعصابتو بهم بریزه .

گفت روزی چند بار مدیتیشن انجام بده و کلی بهم دارو دادند اما بازم فایده ای نداشت . فکر کنم از موقعی که  واسه کنکور لعنتی می خوندم این جوری شدم از بس به خودم فشار می  آوردم که روزانه قبول شم اما حالا دانشگاه فردوسی قبول شدم اما نمیتونم از دوران دانشجوییم لذت ببرم .

از همون 4 یا 5 سال پیش توی یکی از سینه هام یه غده به اندازه ی یه بند انگشت در اومده که خیلی درد میکنه .هنوزم هست چند وقت پیش به مامانم گفتم رفتیم پیش دکتر ،سونوگرافی نوشت اما روز بعدش مامانم واسم گل گاو زبون  گرفت و گفت انقدر جوش الکی نزن ( و کلی هم دعوام کرد که چرا سر چیزای الکی جوش می زنم که این طوری بشم .   من همه ی اینا رو می دونم اما دست خودم نیست) ببرمت دکتر بلا سرت میارن و میگن سرطانه و باید سینتو درش  بیاریم ...

شما چه راه حل هایی سراغ دارید ؟ تو رو خدا کمکم کنین! امید به ازدواجم ندارم آخه کی با یه آدمی مثل من که داره سلامتیشو با دستای خودش نابود میکنه ازدواج میکنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)