سلام

سوالی که بنده میخوام بپرسم اول تو جستجو رفتم مثل اینکه تا حالا کسی نپرسیده پس خواهش میکنم با اطلاعات کامل و دقیق جواب سوالو بدین جواب ها خواهشا قانع کننده باشه ...

سوال من اینه که خانواده من تو یه شهر کوچیک و جمع و جور زندگی میکنن حدود هشت نه سالی میشه که ما خونه مون جابجا کردیم ولی روزی که به خونه جدید اسباب کشی کردیم سیزدهم برج بود . دقیقا عصر سیزدهم روز جمعه صدقه هم دادیم ولی تو این هشت نه سال هیچ خبر خوشی نفهمیدیم .

همش بدبختی ، اعصاب خوردی ، طلاق ، تصادف ، جر و بحث در حالی که تو خونه قبلی سه تا خواهرم ، دو تا برادرم ازدواج کردن ولی اینجا هیچ خواستگاری به سرانجام نمیرسه . نود و نه درصد هم نمیتونیم جای دیگه بریم چون مشتری درست و حسابی پیدا نمیشه برای خونه .

ولی دیگه سختی ها نابودمون کرده . حالا از شما خواهش میکنم راهکاری بدین تا از این وضعیت ما خلاص بشیم  .

مرتبط:

نظر شما درباره نوشته کف دست چیه؟

به چیزهایی که با عقل و علم جور در نمیاد فورا نگیم خرافاته

آیا واقعا قانون جذب وجود داره یا اینکه خرافاته؟

چله افتادن زنانی که تازه زایمان کرده اند خرافات است ؟

ماجرای عطسه و صبر کردن واقعیت داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)