سلام
من خانمی هستم که سه ساله عروسی کردم و مستاجریم . به دلیل اینکه پدر شوهرم فوت شده بوده و مادر شوهرم مستاجر بوده ، شوهرم هر چه پس انداز در دوران مجردی داشته به مادرش داده که خانه بخرد و به همین دلیل الان خود ما اصلا امکان خانه دار شدن نداریم .
خیلی نا امیدم و در دلم میگویم اگه به مادرش پول نداده بود الان ما میتوانستیم برای خودمان کاری بکنیم .
دوست دارم اینجا دوستان از تجربیات خودشان در مورد خانه دار شدن بگویند . مثلا کسانی که پس اندازی نداشتند و در عین ناباوری صاحب خانه شدند تا من هم کمی امیدوار بشم، یا اگر دعا یا ختمی در این زمینه میدانند در اختیار بگذارند .
ممنون
 

بیشتر بخوانید ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)