سلام دوستان
من در روزهایی با این وبلاگ آشنا شدم که زندگیم دچار بحران سختی شده بود احساس تنهایی, شکست و بدبختی میکردم اومدم اینجا و مشکلاتمو باهاتون در میون گذاشتم. گر چه به ظاهر بازخورد خوبی دریافت نکردم و اکثر نظرات مخالف نظر خودم بود اما نظرات و راهنمایی هاتون خیلی کمکم کرد و هر چقدر هم بهشون عمل نکرده باشم حداقلش این بود که منو از تنهایی درآورد و باعث شد جایی داشته باشم تا با کسی حرف بزنم و بتونم درد دل کنم...
حالا اما میخوام ازتون خداحافظی کنم. مدت بودن من تو این وبلاگ خیلی کم بود اما باز هم اگه بدی ازم دیدید یا با حرفی یا حرکتی ناراحتتون کردم ازتون عذر میخوام..... حلالم کنید
دوستتون دارم.... بویژه دوستانی که همیشه همراهم بوذند و راهنماییم میکردند مثل آقا هادی, خانم نیلوفر و ... که ممکنه الان حضور ذهن نداشته باشم تا اسم همه شونو ببرم .
دوستدارتون زنی تنها در آستانه فصلی سرد

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)