سلام دوستان

من با یه آقایی که هم دانشگاهی هستیم داریم اشنا میشیم با هم . یه ویژگى های اخلاقی داره که متوجه اش شدم به نظرتون بد یا نه ؟ اگه کمکم کنید ممنون میشم

١ - کلا کاری به حجاب نداره میگه حق انتخابش با خودته از نظر من میتونی بی حجاب باشی میتونی خیلی خیلی با حجاب ، خودت باید انتخاب کنی من فکر میکردم به خاطر بی غیرتیشه این تفکرش بعد خودش میگفت اصلا ربطی به غیرت نداره من فقط دارم حق انتخاب به خودت میدم زورت نمیکنم واسه کاری

2 - میگه من اصلا نمیتونم تو دعوا توهین رو تحمل کنم به خودم یا خانوادم، گفت خودمم اصلاااا اهل توهین نیستم در بدترین شرایطم توهین نمیکنم ( من گفتم تو دعوا که حلوا خیرات نمیکنن گفت نه ادم تو عصبانیتم باید بفهمه حرف بدی نزنه).. من اصلا ادم بی ادبی نیستم ولی یکم ترسیدم حس کردم زیادی حساسه .

3 - مذهبی نیست اصلا من متوسطم میگه به عقایدت کاملا احترام میذارم اصلا هم دلم نمیخواد تغییرت بدم

4 - خیلی رکه ، بعضی وقتا از دستش ناراحت میشم میگه من رکم دروغ نمیگم بهت ، مثلا دیروز حرف مامانم بود من گفتم از من قشنگ تره؟ گفت اره

خیلی ناراحت شدم کلی عذر خواهی کرد بعد گفت دیگه رک بهت نمیگم

5 - خیلی هم مغروره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)