سلام به همگی

خیلی ممنون میشم اگر همه بچه های وبلاگ علی الخصوص متاهل ها به سوالام جواب بدن.( من یه دختر در سنین ازدواج هستم)

اول راجع به مشکلم توضیح بدم:

مشکلم اینه که من یه مقدار پر مو هستم. یعنی موهایی نسبتا نازک و کمرنگ تقریبا همه جا حضور دارن. از طرفی پوست به شدت حساسی دارم. اگر بخوام از اپیلاسیون استفاده کنم بعدش پوستم به شدت ملتهب میشه انگار که با آب جوش سوخته باشه و این حالت وقتی از بین میره که دیگه تقریبا موها دوباره رشد کردن!

از لیزر هم نمیتونم استفاده کنم چون موها کمرنگ و نازک هستن. حتی اگر هم به احتمال یک درصد جواب بده من به علم بشر اعتمادی ندارم و حداقل برای نواحی حساسی مثل روی شکم میترسم لیزر کنم.

درباره استفاده از موبر ها هم مشکل اینه که باید زمان زیادی رو برای انجام این کار صرف کنم در حالی که فقط دو سه روز راحت خواهم بود ( سرعت رشد موهام بالاست! ) و مشکل بزرگتر هم اینه که دستم به پشت بدنم ( کمر و کتف  و ...) نمیرسه! روش آخر هم اینه که دکلره کنم.

این کار رو برای وقتایی که میرم مهمونی انجام میدم. ولی چون این مواد سرطان زا هستن نمیشه زیاد ازشون استفاده کرد. هر بار که استفاده میکنم حدود ده روز بعدش دوباره نیاز به استفاده هست! به علاوه این که در زمان بارداری ( شیردهی رو نمیدونم ) نمیشه از این مواد استفاده کرد.

با این تفصیلات این جانب این مدلی خلق شدم و خلقتم رو تغییر هم نمیتونم بدم. من سوالاتی از این دست رو توی این وبلاگ دیدم. بعضی آقایون گفته بودن خیلی حساسن و حتی یه دونه مو نباید روی بدن همسرشون باشه. بعضی ها هم گفته بودن این چیزها خیلی مهم نیست. حالا سوال من اینه که:

1- وقتی برام خواستگار میاد از کجا بفهمم این مساله براش مهمه یا نه؟ آخه آدم تو جلسات خواستگاری حیا داره نمیتونه که راجع به این مسایل حرف بزنه. از طرفی هم دوست ندارم توجه طرف مقابلم رو خیلی به این مساله جلب کنم.

2- آیا میشه گفت مثلا اکثر پسرهایی که خودشون پر مو هستن روی این مساله حساس نیستن؟ یعنی قانونی که برای اکثریت ( حدود 80 درصد آقایون ) صدق بکنه وجود داره که من از روی اون بتونم حدس بزنم؟

خیلی ممنون میشم جوابم رو بدید که اگر این مساله خیلی مهمه من بی خیال ازدواج بشم. دوست ندارم بعد ازدواج همسرم بیاد این جا پست بذاره که من همسرم فلانه و ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)