سلام و خسته نباشید خدمت همه کاربران خانواده برتر

پسری هستم 29 سال و مذهبی، مدتی است که در محل کارم دختر خانمی را برای ازدواج زیر نظر دارم، ایشان هم دختری هستند که همه همکاران و اطرافیان به خوبی و پاکی از او یاد میکنند، مدتی است که میخواهم برای ازدواج اقدام کنم ولی مسئله ای هست که موجب دو دلی من شده، ایشون دختری هستند چادری، که البته گاهی مانتو میپوشند موهای پوشیده ولی آرایش معمولی دارند، چه با چادر چه با مانتو آرایش دارند، و در برخورد با همکاران مرد خونگرم هستند که البته تا آنجایی که میدانم از روی قصد نیست.

گاهی دیده ام که در شبکه های اجتماعی عکس خودشان را میگذارند البته باحجاب. از این نظر میدانم که ایشان واقعا باحیا هستند. ولی گاهی با خودم میگویم شاید من اشتباه میکنم و اشتباها گول ظاهرشان را خورده ام و ایشان فردی که من در ذهنم تصور کرده ام نیستند!

لطفاً کاربران محترم و مخصوصا خانوم ها من را راهنمایی کنید که با این تعاریف شما چه پیشنهادی به من میدهید. به نظرتان دختری با این تعاریف چه خصوصیاتی میتوانند داشته باشند.

سپاسگذارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)