سلام به همه خانواده برتری های محترم

اقای کابوی نظرات شما برام مهمه.. من حرفا شما رو خیلی قبول دارم..دیدم خیلیم مینویسن منفی نگرین! قبول ندارم . حرفاتون رو هوا نیست واقعیته.. و زن زندگی از شمام ممنون میشم حتمن جواب بدین

حالا سوالم ؛

من یه خواستگار برام اومده الان.. با 9 سال اختلاف سنی! من 20 اون شخص 29 ... . من پشت کنکوریم و دندانپزشکی میخوام*هنوز دانشگاه نرفتم* . پسر نسبتا بدی به نظر نمیومد.. ولی یه ادم به گفته ی خودشون درونگرا و کم حرف.. یعنی نقطه مقابل من ، من خیلی زیاد برون گرام... این اقا برادرشون مشکل ذهنی دارن گویا... بعدم اینکه من دوست دارم برم تو یه خانواده ای که خیلی اهل مهمونی باشن ولی اینا نیستن .

ولی این اقا پسر اخلاق میشه گفت خوبی داشتن! از لحاظ چهره خیلی من نپسنیدیم..*من خودم میگن چهرم خوبه*با توجه به صحبتای اولیه . حالا من چکار کنم بهتره؟ بازم بیان حرف بزنیم ؟

و سوال دوم ؛

ضمنا من قبلن یه خواستگار از فامیل داشتم.. من از این متنفر بودم! قبلا به دختر خالم غیرمستقیم گفته بود که خوشش میاد ازش.. اونم اتفاقا خیلی دوستش داشت..و گفته بودن بریم خواستگاری ولی باباش مخالفت کرده بود.. و دختر خالمم با یکی دیگه ازدواج کرد بعدش اومدن خونه ما!

من بخاطر همین بهم خیلی برخورده بود... خلاصه منم هی گفتم نه .. هی اومدن و رفتن.. رفتیم تست روانشناسی گفت بهم نمیخوریم.. این قبلا با یکی دیگه *دخترخالم نه* رفته بودن تست روان داده بودن و نشده بود... مشاور گفت ما به درد هم نمیخوریم و من خوشحال شدم!

حالا امسال با همون قبلیه که تست داده بودن دوباره رفتن خاستگاری و الانم عقد کردن.. تو را خدا زخم زبون نزنین! ولی من یعنی اشتباه کردم که بهش گفتم نه؟

اخه تو صحبتا جلسه اول گفت که من الان برام مهمه فقط یه اسم تو شناسنامم باشه! یا مهم ترین دلیل ازدواج جنسیه!

این اقا برنامه های خوبی برا ایندشم داشت.. کنکور دوباره و دندونپزشکی و اینا.. سنشم کم بود... فامیلمونم ادمای ارومین... خودش پسر مومنی و خیلی پرتلاشیه...خانمش هم الان همکلاسیه من بوده...من الان یکم فکر میکنم شاید تصمیم اشتباه بوده...و بد تصمیم گرفتم. هوم !؟ یکم حس پشیمونی دارم:(

یعنی منم میتونم خوشبخت بشم و ازدواج موفقی داشته باشم؟ و برای ازدواج موفق و تصمیم درست دقیقا باید چکار هایی انجام بدم؟ یکم تو تصمیم گیری مشکل دارم :( ممنون که وقت میذارین و جواب میدین .

میدونم یکم قاطی پاتی نوشتم ولی چون ذهنم بهم ریختست و ... . ان شاء الله به حق همین ماه رجب همه مجردا تو هر سنی یه بخت و اقبال خیلی خوب و عالی نصیبشون بشه و خوشبخت و عاقبت بخیر بشن.. منم خوشبخت و عاقبت بخیر بشم


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت

پسر مورد علاقه م میگه خیلی به من نزدیک نشو


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


معرفی انواع کفویت های لازم برای ازدواج :

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اعتقادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ادراکی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت فرهنگی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ظاهری

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت شخصیتی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)