سلام

دختری هستم زیر ۱۸ سال ، کم کم دارم خودمو اماده میکنم واسه کنکور، درسمم خیلی‌خوبه و تیزهوشان درس میخونم . ۲ سالی میشه که خواستگارای مختلفی دارم، اما من هیچ وقت به ازدواج فکر نمیکردم و  یه طورایی از تصورشم حالم بد میشد ، همیشه فکر میکردم باید بعد از پایان دانشگاهم مزدوج بشم ..

اما در حال حاضر مساله ای پیش اومده که تمرکزمو بدجوری ریخته بهم و نمیتونم درست و حسابی درس بخونم ، یه طورایی کلافم !! اخه در حال حاضر خواستگاری دارم که از اشناهامونه ، خیلی دوسش دارم، دقیقا همونیه که توی تصوراتم از خدا همیشه میخواستم از همه لحاظ :)))

اما خب الان سنم کمه و فعلا زوده برای ازدواج ، والدینمم نظرشون همینه. به نظرتون چیکار کنم تا زمانی که وقتش برسه براش جذاب بمونم ، ازم دلسرد نشه و براش تکراری نشم ؟! آخه ما همدیگرو خیلی دوست داریم ♥ نمیخوام به هیچ عنوان از دستش بدم . اخه اون برام با همه فرق میکنه .. لطفا راهنماییم کنید .

به نظرتون برای حفظش چیکار کنم ؟ منتظر نظراتتون هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)