سلام به همه ی دوستان

من  حدودا سه سال پیش بنا به شرایطی از خانوم سابقم جدا شدم . البته تقریبا 18 ماه تو دادگاه کشمکش داشتیم ( ایشون هم طلاق میخواستن هم مهریه که سیصد و اندی سکه بود )  خلاصه کنم چون من انقدر پول نداشتم .مهریه ایشون قسطی شد و   باقی ماجرا ... . با گرفتن حکم تقسیط توسط بنده وکیل ایشون پیشنهاد طلاق توافقی دادن .

البته یه سری شکایات کذب دیگه ( با شاهد های دروغین ) حاضر کرده بودن که در صورت نپذیرفتن بنده به جریان بندازن  . منم چون واقعا خسته بودم بالاخره توافق کردم . یه پولی بین 40 تا 50 جور کردم و ایشون گرفتنو جدا شدیم .

حالا مشکلم اینه که امروز متوجه شدم.  ایشون بعد از گذشت این همه مدت ! اخیرا حسابهای بنده رو به نحوی چک کردن و با توجه به رقوم این حسابها  شکایت جدیدی دال بر اینکه بنده اون موقع فرار از دین کردم تنظیم کردن ! . سوال من از دوستانی که به قوانین آگاهی دارن اینه :

اولا آیا بعد از گذشت این همه مدت چنین چیزی امکان داره ؟ یعنی دادگاه به کسی که یه زمانی معسر بوده میگه که حق نداری تا آخر عمر اندک پولی هم داشته باشی؟
دوما من چجوری میتونم از بانک هایی که اطلاعات خصوصی منو در اختیار اونا قرار داده شکایت کنم ؟
سوما چون دوباره ازدواج کردم مطمئنم میخوان با این شکایت بازیا زندگی منو خراب کنن چطوری میتونم کاری کنم که دیگه جرات همچی کارایی رو نداشته باشن ؟
خواهشا هر کی چیزی میدونه بگه . چون از روز اولم خام حرفاشون شدم . گفتم همچی پولی ندارم . گفتن حروممون باشه اگه یه دونشو ازت بگیریم حلالت . فقط برا حفظ آبرو تو فامیله و ... یه سری دروغای دیگه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات حقوقی (۳۹ مطلب مشابه)