سلام
ممنون از شما دوستان که وقت میذارید و میخونید . پسری هستم *2 ساله و دانشجوی ارشد . چند ماهیه به یکی از هم کلاس هام علاقه مند شدم. ایشون وقار و فهیم بودن که جز ملاک های اصلیم هست رو در سطح عالی دارن. تا الان این مسئله رو مطرح نکردم. اما الان دو تا مسئله هست:

1. ظاهرا ایشون خیلی خودشون ملزم به حجاب نمیدونن اما این مسئله برام خیلی مهمه. در این زمینه چکار میتونم کنم؟

2. با توجه به نداشتن شغل و استقلال مالی نمیدونم الان باید چکار کنم؟ چطوری قضیه رو باهاشون مطرح کنم؟ از کجا شروع کنم؟ چی بگم؟

از راهنمایی تون ممنونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)