سلام

من یه پسر 28 ساله ام ، مذهبی نیستم ، تجربه دوستی دارم ولی الان واقعا با اونی که میخوام هستم. 4 ماهه با یه دختره آشنا شدم مشکل اینه که خیلی مغروره با وجودی که همیشه فکر میکردم خیلی مغرورم برابرش کم آوردم.

همیشه میگه من مستقل هستم نیازی به مرد ندارم و این حرفا مسلما هر مردی دوس داره حس حامی بودن و داشته باشه. حس میکنم حتی اگه جدا شیم براش مهم نباشه مثلا اینکه چرا آرایش نمیکنه میگه من نیازی به آرایش ندارم همینجوریش از بقیه سرم .

البته انصافا زیباست و من اوایل عاشق خاص بودنش شدم ولی الان حس میکنم نمیتونم ادامه بدم ولی از یه طرف نمیتونم فراموشش کنم . خصوصیات خوب هم زیاد داره دوستام میگن دو آدم مغرور نمیشه با هم بمونن . چکار میشه کرد؟

لطفا راهنمایی کنید. مرسی از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)