سلام

بنده جوانی 20 ساله هستم و خواستم به عنوان برادر کوچکتر به دختران و پسرانی که تازه نامزد کردند، مطلبی را گوشزد بکنم.

از شما خواهش میکنم اگر پسر یا دختر مجردی در منزل شما هست از بعضی شوخی های جلف و زننده جلوی آنها پرهیز کنید.

من به عنوان یه جوان 20 ساله درک و شعور لازم رو دارم و میفهمم که بعضی از رفتارها حق شماست، اما گاهی اوقات بعضی ها بی مزه میشن و دائم توی اتاقی میرن که دربش 6 قفله هست و از همه بدتر صداهایی هم بیرون میاد. خواهش میکنم رعایت کنید نمیدونید با این کارتون چه به سر اون جوان مجرد توی خونه تون میارید.

من فقط به عنوان برادر کوچک شما این فکر به ذهنم رسید تا اگه بعضی ها حتی دارن ناخود آگاه این کار رو میکنن به خودشون بیان. امیدوارم خودم وقتی ازدواج کردم این مورد و رعایت کنم.

یا علی

انتقاد از متاهلین

متاهل ها، توی جمع رعایت مجردها رو بکنید!

متاسفم واسه همه متاهلان و واسه خودم که مجردم

گرفتن دست همسر در خیابان، خوب یا بد ؟

گرفتن دست همسر در خیابان اشکال داره؟

انتقاد از رفتار زن و شوهرها در اماکن عمومی

عروس و داماد رفتاری داشتند که من همه ش سرم پائین بود



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)