سلام

مشکلی افسردگی و منزوی بودن بعد از ازدواج حل میشه ؟ من یه پسر 21 ساله هستم و دانشجوی سال آخر یه رشته مهندسی ام و سر کار هم میرم . نسبت به بقیه پسرا احساساتی ترم ، گرم مزاجم ، وضعیت مالیم بد نیست .

مهمترین مشکل من تنهاییه ، شب و روز احساس دلتنگی بهم دست میده . خیلی دوست دارم عاشق بشم و یکی دوسم داشته باشه ، همیشه به فکر ازدواجم و دوس دارم زودتر ازدواج کنم .

واقعا تنها انگیزه م برای زندگی اینه که ازدواج کنم و همسرم رو عاشقانه بپرستم و خوشبختش کنم ، فکرم همیشه درگیر ازدواجه .... ولی افسوس ... در این یک سال اخیر غم تنهایی باعث شد افسرده بشم .

از خونه زیاد بیرون نمیرم ، بعضی شبا از شدت دلتنگی با گریه میخوابم . درون گرا و تقریبا کم حرف هستم . دیگه خسته شدم از این وضع ، اگه تا چند ماه دیگه از این وضعیت در نیام  و ازدواج نکنم مطمئنم دق میکنم . اهل رابطه دوستی قبل ازدواج هم نیستم .

با اینکه دوستام خیلی بهم گفتن برو مخ یکی رو بزن و این حرفا ... ولی دوست ندارم با احساسات یکی دیگه بازی کنم . خواهشا کمکم کنید ، راهنماییم کنید که چه کاری انجام بدم . ازدواج کنم یا همین جوری صبر کنم ؟ اول باید افسردگی و منزوی بودنم رو حل کنم یا بعد ازدواج درست میشه ؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)