با سلام و عرض ادب

پسر جوونیم که سنم در حدود 25 الی 28 ساله . به دلایل زیادی که همه کما بیش میدونن، نمیتونم ازدواج کنم منتهی واقعا به ازدواج نیاز دارم .

یه سوالی از متأهل ها دارم به خصوص مردا ؛

آیا مسائل بعد از ازدواج اون چیز بزرگیه که من و امثال من در ذهنمون ساختیم؟!  من خودم واقعا کلید حل خیلی از مشکلات روحی و جسمی خودم رو ازدواج میدونم. منتها میخوام ببینم واقعا این طوریه؟ یه کسی که متأهل بود به من میگفت یه آدم متأهل حتی ممکنه دیگه از این کار حالشم به هم بخوره...

بنابراین به من میگفت که اصلا فکر نکن که حالا از چه چیز بزرگی محرومی و از این حرفا... یه سوال دیگه هم دارم و اونم اینه که شنیدم بعد از یه سنی دیگه شعله شهوت در وجود آدما خاموش میشه. بازم یه متأهلی که در حدود 40 سالش بود یه بار به من میگفت من الآن دیگه هیچ نیازی به ازدواج کردن در خودم نمیبینم...

لطفا بگید چه سنی هستش اون سن ؟ بعضی ها میگن سن مرد مجرد از 30 که بگذره دیگه این چیزا توش ضعیف میشه. آیا این حرف درسته؟

پیشاپیش از پاسخ های همه کمال تشکر را دارم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)