خانمم بسیار به من شک میکنه بسیار

توی وبلاگم یه خانمی نظر گذاشته داد و قال راه انداخت

توی گوشیم یک اسم شبیه اسم زن ببینه غر میزنه و ناراحت میشه

من کار فرهنگی میکنم و همکار خانم داریم توی کانون به خدا اگه الان ببینمشون نمیشناسمشون مگر باصداشون

اهل ماهواره و هیچی نیستم کلا خییییییلییی مذهبی هستیم

خانمم کاملا قبول داره اشتباه میکنه ولی باز یک بهانه اگه جور بشه...

و هر لحظه احتمال میده از دستم میده

من گوشیم و لب تابم و همه وسایلم آزده که چک کنه اینطور نیست قایم کنم

البته هم من عاشقشم هم اوون

بفرمایید چه کنم؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)