سلام خدمت همه عزیزان

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب تا وقت دوستان تلف نشه .

سوالم بیشتر درباره شغله اونم تو کشور امریکا ، چون ممکنه یکی از اشناهای دورم بتونه واسه مهاجرتم کاری بکنه، حالا رفتنم پنجاه پنجاه هست اصلا ممکنه نتونم برم ولی من که خیلی پیگیرم، حالا دوستانی که واقعا اشنایی دارن با اینجور مسایل کمک کنن تا فعلا از فرصتم استفاده کنم و یه شغل خوبی رو یاد بگیرم که اگه تونستم برم حرفی واسه گفتن داشته باشم.

اولین قدم باید زبان انگلیسی رو خیلی خوب یاد بگیرم، که چند روز دیگه میرم اموزشگاه زبان،اما واسه یادگیری یک حرفه که تو امریکا بازارش خوب باشه مشکل دارم .حالا هر کی اطلاعاتی در این زمینه داره ممنون میشم به اشتراک بذاره و کمک کنه چون اگه بتونم برم زندگیم تغییر میکنه . 

نمیدونم دقیقا چه شغل هایی اونجا بازار کارش خوبه البته خودم اهداف دیگه ای دارم ولی میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم که تقریبا درامدشم خوب باشه تا بتونم پس اندازی کنم واسه اجرای اهدافم ، حالا اگه هم نشد عیبی نداره یادگرفتن شغل که ضرر نداره، فعلا که تخصص خاصی ندارم ولی سردرگمم و اطلاعاتم در این رابطه ناقصه یک سال هم وقت دارم و فکر میکنم زمان خوبیه واسه یادگیری شغل و زبان .

ممنون از همه دوستان

بیشتر بخوانید ...

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)