خانوم های متاهل زمانی که براتون خواستگار می اومد، چه حساسیت هایی داشتین که بعدا متوجه شدید مسائل مهمی نیستن؟
سلام‌ به همگی. نمیدونم چقد عنوان سوال، منظور من رو میرسونه.
قصد دارم خانوم های متاهل جواب بدن (البته خوشحال میشم از تجربیات دیگران هم استفاده کنم) زمانی که خواستگار براتون میومد و راجع بهشون فکر میکردید و خصوصیات اون هارو سبک سنگین میکردید،
شاید خیلی مسائل براتون اهمیت زیادی داشت اما بعد از ازدواج متوجه شدید که اون مسائل، مسائل خیلی مهمی هم نبود. یا برعکس . میشه تجربیاتتون رو در اختیار بقیه هم بذارید؟

شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)