سلام

وقت بخیر

آیا ازدواج کردن یه دختر خانم چشم و گوش بسته با آقا پسری که از همه ی مسائل زنان سر در میاره کار صحیحی هست یا خیر؟؟

من دختر 20 ساله ام و نامزدم 28 ساله هست و یکساله که نامزدیم. جشن عروسیمون روز تولد حضرت علی (ع) برگزار میشه. اگه بگم استرس ندارم خب دروغ گفتم ولی  یه سوالی تو ذهنم به وجود اومده که من رو دچار تردید کرده که با نامزدم ازدواج بکنم یا نه همه چیز رو بهم بزنم.

نامزد من یه طوریه ، راستش اخلاقاش یه جوریه ، حالا نمیدونم پسرهای این دوره زمونه هم این طور هستن یا نه اما این رو میدونم که مردهای قدیمی این طور نبودن. نامزد من پسر بد و مشکل داری نیست شاید من حساس شدم.

نامزدم در مورد خانم ها همه چیز رو میدونه.حالا دیگه خودتون بفهمید منطورم چیه نمیشه باز کرد. اهل رقصه ، خب یه دوست داره که مربی رقصه و اون بهش یاد داده همه مدل رقصی رو.اما من بلد نیستم.

از لوازم آرایش سر در میاره و بلده که چه طور باید استفاده کرد.خیلی دوست داره. قبل عید که رفته بودیم برای خرید بعضی از وسایل من جمله  لوازم آرایش عروسی ، مجبورم کرد از همه مدل و همه رنگ بردارم ، هر چه قدرم بهش گفتم من بلد نیستم چه طوری باید ازشون استفاده کنم ، گفت من خودم بهت یاد میدم.

شاید باور نکنید اما من حتی دوران مجردی هم از لوازم آرایش استفاده نمیکردم حتی تو عروسی ها هم استفاده نمیکردم .یعنی نمیدونم چه طوری باید از وسایل آرایشی استفاده و نگهداری کرد.خلاصه بی نهایت چشم و گوش بسته بودم. اینا خوبه اصلا بلد نیستم یه زن لوند و زیرک باشم ، میترسم تو شوهرداری لنگ بزنم.

تمامی این افکار باعث شده دو به شک بشم، که آیا تصمیم درستی برای زندگیم گرفتم ، این که با این آقا ازدواج کنم.؟!

به نظر شما ما به درد هم میخوریم؟ فردا روز از بابت این که من بلد نیستم دلبری کنم مشکلی پیش نمیاد ؟ ( یعنی ممکنه نامزدم سراین موضوع از من جدا بشه؟ )

به نظرشما این ازدواج از ریشه و بن اشتباه نیست؟چون ممکنه نامزدم دلش بخواد و من نتونم خواستش رو برآورده کنم میگم. از کجا میتونم یاد بگیرم این مسائل رو؟

ممنون.


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)